

Проблеми:
- Нестача коштів.
- Високий рівень простроченої дебіторської заборгованості.
- Збільшення обсягу товарно-матеріальних запасів.
- Висока плинність персоналу.
- Низька продуктивність праці.
- Збитки – фінансовий результат діяльності компанії.
- Зниження рентабельності бізнесу: зниження рентабельності продажів, зниження рентабельності використовуваного капіталу.
- Зростання собівартості одиниці реалізованої продукції.
- Зростання частки накладних витрат у загальній структурі.
- Наявність постійних проблем у взаєминах між підрозділами компанії і / або з зовнішніми контрагентами.
- Падіння або низький рівень продажів.
- Низький рівень обслуговування клієнтів.
- Низький рівень лояльності клієнтів.
- Неточність, відсутність повноти, несвоєчасність підготовки інформації для процесу прийняття управлінських рішень.
- Низький рівень автоматизації системи управління.

Наші рішення:

Результати:
- Відсутність касових розривів.
- Зниження рівня “дебіторки” на 20-50%.
- Зниження обсягу товарно-матеріальних запасів на 20-50%.
- Визначення внеску в загальний фінансовий результат кожного напряму бізнесу і / або товарів.
- Забезпечення високого рівня прибутковості бізнесу.
- Зниження накладних витрат.
- Зниження собівартості продукції.
- Гармонізація внутрішніх бізнес-процесів.
- Зростання продажів (збільшення обсягу реалізації продукції / послуг).
- Створення ефективної функції активних продажів.
- Підвищення якості обслуговування та рівня лояльності клієнтів.
- Збільшення швидкості і якості прийнятих управлінських рішень.
- Комплексна автоматизація системи управління.
- Підвищення продуктивності праці.
- Оптимізація чисельності персоналу.

We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website. If you continue to use this site we will assume that you are happy with it.Ok