Створення системи управлінської звітності та бюджетування

Типові етапи проекту:

  • розробка системи річних бюджетів;
  • розробка форматів бюджетів підприємства;
  • розробка бізнес-процесу «Бюджетування»;
  • розробка методики поточного контролю виконання бюджетів;
  • розробка документа «Положення про систему бюджетування»;
  • розробка комп’ютерної моделі розрахунку бюджетів компанії в MS Excel;
  • розробка форматів балансу, звіту про прибутки і збитки та звіту про рух грошових коштів;
  • короткий опис форматів управлінської звітності для нефінансових менеджерів;
  • приведення в такий же вид облікових і планових даних;
  • розробка управлінського плану рахунків і різних видів аналітики;
  • розробка форматів оперативних звітів і руху управлінської інформації;
  • розробка бізнес-процесу «Ведення управлінського обліку»;
  • розробка документа «Положення про систему управлінського обліку».