Побудова маркетингової функції і впровадження CRM

Типові етапи проекту:

  • постановка процесу стратегічного маркетингового планування;
  • розробка фінансової моделі для оцінки варіантів маркетингових стратегій;
  • побудова системи збору маркетингової інформації менеджерами напрямків (анкетування продавців, покупців);
  • постановка CRM (опис етапів процесу “продажу”, регламенти, навчання співробітників, наповнення БД потенційних клієнтів і ін.);
  • складання програми навчання продавців (оновлення навчальних матеріалів);
  • розробка алгоритму оптимізації асортименту;
  • оптимізація ціноутворення (система знижок, умови оплати);
  • розробка принципів позиціонування і просування (на основі вивчення потреб цільових сегментів ринку і пропозицій конкурентів);
  • визначення цілей і завдань рекламної кампанії, медіа-планування;
  • розробка нових POS-матеріалів.