
Типові етапи проекту:
- постановка процесу стратегічного маркетингового планування;
- розробка фінансової моделі для оцінки варіантів маркетингових стратегій;
- побудова системи збору маркетингової інформації менеджерами напрямків (анкетування продавців, покупців);
- постановка CRM (опис етапів процесу “продажу”, регламенти, навчання співробітників, наповнення БД потенційних клієнтів і ін.);
- складання програми навчання продавців (оновлення навчальних матеріалів);
- розробка алгоритму оптимізації асортименту;
- оптимізація ціноутворення (система знижок, умови оплати);
- розробка принципів позиціонування і просування (на основі вивчення потреб цільових сегментів ринку і пропозицій конкурентів);
- визначення цілей і завдань рекламної кампанії, медіа-планування;
- розробка нових POS-матеріалів.

We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website. If you continue to use this site we will assume that you are happy with it.Ok